Douglas Hsiao nieuwe Global President D-Link
Het Taiwanese D-Link, fabrikant van netwerk- en beveiligingsapparatuur, heeft Douglas Hsiao aangesteld als Global President van de Raad van Bestuur. Hij vervangt John Hsuan, die actief blijft als lid van de Raad van Bestuur.
Hsiao heeft zo’n 30 jaar ervaring in de industrie. Hij studeerde af aan de opleiding Telecommunication Engineering van de National Chiao Tung University. Om met zijn opleiding verbonden te blijven, is hij CEO geworden van de alumnivereniging. In 2015 werd Hsiao Chief Executive Officer en vicevoorzitter van de Raad van Bestuur van D-Link. Daarnaast heeft hij diverse functies bekleed, zoals salesmanager bij Wang Laboratories. Verder was hij Vice President Sales bij Lite-On Technology Corporation, columnist voor DigiTimes en algemeen directeur van Alpha Networks Incorporated waar hij thans nog werkzaam is als Corporation Representative van de Raad van Bestuur.
“Ik ben zeer vereerd dat ik ben aangesteld als Global President van de Raad van Bestuur en ik heb vertrouwen in het aanhoudende, wereldwijde succes van D-Link in het creëren van innovatieve en hoogwaardige netwerkoplossingen”, zegt Douglas Hsiao. “D-Link is al meer dan 30 jaar marktleider en ik kijk ernaar uit om het bedrijf te leiden in een nieuw tijdperk.”
Download PDF
Download PDFOver D-Link
D-Link ontwerpt, ontwikkelt en produceert al 30 jaar Award-winnende oplossingen voor netwerken, draadloos internet, videobewaking, opslag en domotica. Als wereldleider in connectiviteit innoveert D-Link zakelijke netwerken en stellen ze bedrijven in staat om efficiënter te werken. Ook hebben ze een belangrijke rol als voorloper in de ontwikkeling van ‘Smart Home’-technologie. D-Link maakt het voor consumenten gemakkelijk en betaalbaar om hun huis te beveiligen en te automatiseren, zodat ze met behulp van hun smartphone of tablet waar ook ter wereld hun eigendommen in de gaten kunnen houden.
D-Links uitgebreide assortiment innovatieve, hoogwaardige en intuïtieve technologieën zijn beschikbaar voor zowel bedrijven als consumenten, via een wereldwijd netwerk channel- en retailpartners en dienstverleners.
Volg ons op onze sociale-mediakanalen: Facebook, Twitter en LinkedIn.